Összes oldalmegjelenítés

2015. december 2., szerda

Renato Parolin-kép!

Ajándékba készült egy kedves pszichológus lánynak ez az RP hímzés. Judittól kaptam a tippet, hogy 32-es anyagra varrva, pont beleillik ebbe a gyönyörű keretbe !  Mivel a keret fehér, így bármelyik színű minta passzol bele!



                                  *************************************************

Öcsém anyósa nemrég küldött nekem két horgolt díszt, csak úgy.... jobban mondva, azért, mert tudja hogy én is kézimunkázom, és szeretem a hand-made díszecskéket. Természetesen, viszonoztam, ezt a harangot varrtam, még csilingel is az alján lévő bigyó miatt!!!



******************************************

Az ollóim is bővültek, nem tudom már mit mutattam itt, a legújabb a színes darus! Gyűlnek-gyűlnek..... :) 





10 megjegyzés:

  1. Anikó!!!!!! Ez a kép gyönyörű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A kis harang pedig nagyon bájos, és szuper ötlet így elkészíteni! :)
    Nahát... milyen ollóid vannak...!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Maga a hímzés gyönyörű...de ez a keret még dob rajta... Egész szép olló gyűjteményed van...
    Használod is vagy csak gyűjtőd?... nekem 3 darus van, de csak megsimogatom őket, nem használom és nézegetem, hogy milyen szépek, kecsesek......

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Liebe Anik,
    dein gerahmter Parolin sieht wunderschön aus, der Rahmen passt perfekt und gibt dem ganzen einen edlen Touch. Fantastisch! Deine Stickscherensammlung ist großartig.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűszép ajándék került ki a kezed közül, gratulálok! sok szép ollót gyűjtöttél össze, gondolom bővül a gyűjtemény, egyre több ollód lesz. Enyémek közül kettő ugyan ilyen mint a tied :)

    VálaszTörlés
  6. AaaaaH, az a keret gyönyörű!
    Olló: nekem mindig csak egy van, de az jó legyen.
    Én most karácsonyra Victorinox ollót kértem. Szabó óllót.

    VálaszTörlés
  7. Csodas a keped es a keret is gyonyoru! Ikeas?
    Szuperek az olloid is, van kedvenced?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a kedves hozzászólásokat -Sandra: Danke schön-
    Anette: kedvenc olló...? nagyon sokáig a fekete nyelű, DMC-t( balról a 3.) használtam, mostmár felváltva használok közülük 4-5 darabot!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszenek ezek a Parolin képek. Az ollóid is nagyon klasszak.

    VálaszTörlés
  10. De csodaságokat mutatsz! Az RP-d gyönyörű így egyben! A pici díszed is és az ollóid...valami szuperek...a 2. és a 6. a kedvenceim! :o)

    VálaszTörlés