Összes oldalmegjelenítés

2015. július 31., péntek

Zebra!!!

Elkészült a zebrám!!! Ugye, milyen kis cuki?? :))) Tiszta Anica..:))))) Elhatároztam, hogy megpróbálom a lehető legtöbb képemet bekereteztetni! Van egy jópár a fiókban, amik akár a falon is lóghatnának. Ugyhogy szép lassan, havonta-kéthavonta egy képet megcsináltatok!



A legutóbbi RR-ünket nem fejeztem még be, hiányzik róla  a viráginda. Most azt pótolom. De elfogyott a fonal.... 2553-as Venussal kezdtem a képet anno, így a mintát követve, azzal varrom a keretet is. Ma elmentem 2553-as Venus-vadászatra. Először a Wesselényi utcánál lévő Röltexbe mentem, mert régen ott tartottak Venust. Hát, mostmár Rosace van helyette. Mondom, sebaj, megveszem azt. A nőnek volt átváltója, megnézte, hogy minek felel meg, és megvettem. Mikor kijöttem a boltból, a fénybe már láttam, hogy ez nem stimmel, nem ugyanaz az árnyalat.... ok, irány a Westend- Éva kézimunkabolt. Ott megvettem a DMC megfelelőjét, mondanom se kell.... nem ugyanaz... végül a hozzánk legközelebb eső Röltex-be, a Boráros téren kaptam Venust.... :))))) Nem baj..... feltankoltam zöldből, úgyis a kedvenc színem. Ugye, Ti is látjátok, hogy mennyire nem ugyanolyan a három fonal???? pedig átváltó tábla szerint azonosak..... A középső a Venus, az a legsötétebb! Még egy kis érdekesség.... Mennyire hasonlít egymásra mindhárom címke, pláne a DMC-Rosace... arany-fekete.... :))))) 



                                      *******************************************

Szóba hozzam....? Ne hozzam.....??? letöröltem a kiállításon készült fotókat... Majdnem 400-an megnézték a bejegyzést, de akinek nem tetszett az RR-ünk, máshol szólta meg, nem itt.,, Pedig alul lehet kommentet hagyni, csak szólok.....

13 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes lett a kis zebrád.
    Én is jártam már így, ugyanazon márkán belül sem indig egyforma a színárnyalat.
    Jól értem? Nem tetszett amit varrtatok és negatívan írt róla? Én úgy gondolom, nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, nem is lenne jó. De annak mi értelme van, hogy leszóljuk más munkáját. Tisztelni kellene azért, hogy dolgozott vele, azért, hogy vette a fáradságot és beküldte a kiállításra. Az, aki leszólta csinált valamit vagy csak az irigység szól belőle.
    Anikó drága ez csak Őt minősíti, sajnálom, hogy levetted a képeket, csak futólag tudtam átnézni, még szerettem volna böngészni, hát így jártam.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Évi! Facebook-on átküldöm a linket, ahol mind a 280 kiállított hímzés le van fotózva! ott mindet meg tudod még nézegetni! :)

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm, és teljesen egyetértek Palkóval :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon aranyos! Olyan kis dacos-bájos :)
    Örülök, hogy előveszed a fiók mélyéről a kincseket, bár nem lesz olcsó mulatság...
    Sajnálom, hogy törölted a posztot, főleg azért, mert ha így döntöttél, biztos nagyon megbántottak... :( - ne engedd magad elkeseríteni: gyönyörűt hímeztetek (s tudod: savanyú a szőlő...)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anik!Ne csüggedj,sajnos mindig lesznek irigy emberek!Kár,hogy nem tudják a véleményüket magukban tartani!Ez a hozzáállás,csak őket minősíti!Sajnálom,hogy törölted a képeket,mert többször viszanéztem megcsodálni őket,de teljesen megértelek!
    A kis zebra nagyon cuki,olyan mint a nagylányom,amikor duzzog! :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy letörölted, most jöttem vissza nézegetni, mivel én nem tudtam elmenni , hogy élőben is lássam. A Facebookon meg nem vagyok fent,
    Így jártam:-(
    Sajna az emberek már ilyenek, és ezellen nem tudsz tenni semmit sem.

    Legyen csodás nyarad,
    Üdv egy zugolvasód:Kata

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édes a zebra!
    Sajnálom a negatív tapasztalatod, de sejtheted az ilyennek ez mindig visszaüt.
    További élvezetes böködést!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édes a kis zebra... tényleg olyan kis duzzogos...
    Nagyon sajnálom hogy kitörölted a kiállítás képeit..Én abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy többször is megnézhetem...és bevallom nem értem....
    Egyébként elég sokszor benézek a facéra, de szembesülök elég sokszor,és nem csak a kézimunkások körében, hogy mit meg nem engednek maguknak emberek, arc és név nélkül..
    Bizony sokszor csak az irigység...és bonyodalom keltés miatt..Tudom Anikó nagyon rosszul esik, de lépd át... az ilyen emberekkel nem szabad és nem kell foglalkozni....
    Én személy szerint hálás vagyok a beszámolódért ,és örülök hogy egyik kedvencem a négy évszak is be került a "kék szalagosok " körében..Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. A zebra nagyon, nagyon cuki lett! :-)
    Sajnálom, hogy letörölted a kiállításos bejegyzésedet. Futólag tudtam csak megnézni, de kommentelni akkor nem tudtam. Mindig voltak/vannak rossz indulatú emberek, ezekkel nem kell foglalkozni, nem érdemlik meg, hogy a szívedre vedd amit írnak.

    Szerintem szép lett az RR-tek, jól tette Kata, hogy benevezte. Az meg, hogy nem egyedül varrta a végeredményt nem befolyásolja. Ha a többi RR-ben résztvevőnek ez nem volt probléma, akkor másnak miért az? Szerintem a versenykiírásban sem volt benne, hogy egy képet csak egy valaki készíthet el egyedül. Kár ezzel foglalkozni.
    A Titanicos kép, pedig csúcs, kár, hogy nem kapott az illető érte legalább különdíjat..
    Remélem kellő löketet kaptál, hogy folytasd a tiédet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi!!!
      amúgy a Titanic-os kép különdíjas lett!! :)))

      Törlés
    2. Figyelmetlen voltam, most megnéztem még egyszer és tényleg, különdíjas lett. Mondjuk meg is érdemli, mert egy ilyen képet nem lehet egy hét alatt összehozni...

      Törlés
  8. Annyira tetszik az a duzzógós kis pofija a zebrádnak! :)))

    VálaszTörlés