Összes oldalmegjelenítés

2015. március 31., kedd

Kínai....

Ha már az előző bejegyzésben előjött ez a "kínai"-téma, akkor megmutatom ezt...
A facebook-on egy kézimunka csoportba rátaláltam a rózsám kövekből kirakott változatára.
A gyártó kínai....
Nem magamat fényezem, mert rajtam kívül sokan kivarrtuk már ezt a rózsát, ( több színben is) pl. Tündérke is, én nála szerettem bele ebbe a képbe...
Szóval, csak jólesik látni hogy a hímzés mennyivel gyönyörűbb, mennyivel szebb mint pl a kövecskézés. ( nem tudom hogy hívják ezt a technikát...)

A hímzőfonalnak nincs párja, maradjunk ennyiben...:))))







7 megjegyzés:

  1. Igazat adok neked... :)
    Ez a rózsa tényleg gyönyörű...

    VálaszTörlés
  2. Énekelhető a különbség, gyönyörű a hímzett rózsád!
    X-szemes hímzésen is szépek a gyöngyök díszítésnek de ez így nekem is sok.

    VálaszTörlés
  3. Bea rakott ki kövekből képet...Azzal is sok munka volt, messziről látszik a kép... de a hímzésnek nincs párja...Rózsád pedig gyönyörű... még mindig...
    Tulajdonkép Bea tudna mesélni róla...

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek :) Ha gyöngy, akkor ékszer; ha kép, akkor hímzés :-)))

    VálaszTörlés
  5. Gyémánt technikának hívják a kínai készletet. Apró strasszkövekből lehet kirakni ragasztós alapra.
    De ez a rózsa hímezve sokkal szebb ez tény!
    Gyöngy max Mirabilia képen mutat jól , vagy ékszernek:-)

    VálaszTörlés
  6. Még egy szavazat a hímzésnek!

    VálaszTörlés
  7. maximálisan igazad van!

    VálaszTörlés