Összes oldalmegjelenítés

2014. december 25., csütörtök

Karácsonyi ajándékozás!!!

Idén beszálltam a Macsi-féle régi x-szemes társaság karácsonyi ajándékozásába!

Engem Nagyné Judit húzott, és ezeket kaptam Tőle!!! Nagyon szépen köszönöm!!!!





Én pedig az ő, 12 éves lányát, Laurát húztam! Egyetlen gyerek volt a csapatban, és szerencsére pont én ajándékozhattam meg!!!! :)))) Laura hegedül, így ezt a hegedülő cicával díszített dobozkát készítettem neki! Került bele csoki, egy kulcstartó ( rossz a fotó...), és egy x-szemes vonalzó. Boldog Karácsonyt Laura !!!!






                                   ***********************************************


Tegnap este leadták a Titanic-ot, így én a vacsora után szép nyugiban Titanic-ot néztem....:)))) Ennél szebb karácsonyt...???? :)))))




4 megjegyzés:

  1. Édes-bájos dolgokat készítettél, és szépeket kaptál!
    További jó pihenést, hímezgetést! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket kaptál. :-)
    Nagyon tetszik amiket készítettél, nagy kedvencem ezek a cicák. :-)
    Békés, boldog karácsonyi ünnepeket! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szépeket kaptál és adtál is...Te csináltad a hegedülős cicát?! Annyira aranyos!
    Nagyon hangulatos Nálatok is a Karácsony!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én csináltam! Láttam, hogy már a facebook-on megdicsérted, csak lehet hogy nem tudtad, hogy a Bodnár Anikó = Anik :) Magyarán az én vagyok!!!! :))))

      Törlés