Összes oldalmegjelenítés

2014. július 19., szombat

Titanic 2.2

Kérdezték már tőlem, hogy mi van a Titanic-cal. Hát, arra vártam, hogy kifusson az RR, és lecsengjenek a szülinapra-karira-oviba gyártott apróságok ideje!
Ráadásul a kiállítás is löketet adott az én óóóóóóriási képemhez, így elővettem, és remélem, még az idén elkészül.
Valamivel több mint 61 ezer öltés, 16-os aidán van, 45*35 cm lesz készen!!!!
 És mivel egy nagy és szép képhez marha drága lesz a keret, így már most elkezdtem egy perselybe dobálni az 100-as és 200-as aprópénzeket :))) Ma volt a pénztárcámba 4 db 200-as, azt beletettem. Így mire kész lesz a kép, észrevétlenül összegyűlik a keretre való 15-20 ezer Ft.

Eddig így állt:



Pár nap varrás után pedig így: 



Muszáj volt végre egy kis színes fonalat is a kezembe venni, így rögtön a bal szélen lévő, Titanic-feliratos részre tértem át! Olyan jó volt hímezni, hogy TITANIC :))))))))))) ( a filmet most nem kapcsoltam be mellé.... de még az is előfordulhat az elkövetkező 60ezer öltés során....) 

3 megjegyzés:

  1. Nagy munka lesz, sok szorgalom kell hozzá, de megéri. Gyönyörű feladat, kitartást kívánok hozzá. A felirat tényleg klassz, elhiszem, hogy szívesen hímezted a sok egyszínű fonal mellé :) Ügyes vagy, hogy már most gondolsz a képkeret árára.
    Nekem is van néhány félbehagyott munkám, de mindig újabb mintákat találok, amik megfognak és elkezdem hímezni őket, aztán a befejezés néha egész éveket várat magára :)))

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Tit-Anic!!!!
    Kivánom, hogyélvezd minden percét! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, ez a kép nem semmi! Remélem sokáig kitart a lendületed!

    VálaszTörlés