Összes oldalmegjelenítés

2014. május 18., vasárnap

Kulcstartók megint!

Az ovis, jótékonysági vásárra ígértem még néhány kulcstartót is, a hűtőmágnesek mellé.
A két,- már klasszikusnak mondható - virágos mellé készült egy fekete-fehér, szívecskés, mindkét oldalon hímzett apróság is! Annyira tetszik, hogy nincs megállás - ezerfélét szeretnék még készíteni!
 Amúgy is, ez a "jaj-de-jó-nekem-is-csinálsz-majd-egyet?" -kulcstartó, hiszen szinte mindenkinek ez hagyja el a száját, ha meglátja! :))))



                                        *******************************************

Elkészítettem életem első humbugját is, Katának sok szeretettel!



9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Köszönöm az ötletet. Az őszi ovis vásárra jók lesznek.
    Nálunk most tombola volt, az itt befolyt összeg lett az ovié. Évek óta párnákat és táskákat varrok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Biztos azok is kelendőek, én is varrnék nagyobb dolgokat, ha időben szóltak volna... most ezek ilyen s.o.s-dolgok, ha idén sikerük lesz, akkor jövőre még jobb dolgokat tervezek készíteni :))))

      Törlés
  2. Szuperek a kulcstartók! Mondtam én, hogy tuti siker! :)
    A humbug is nagyon jó lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ne kiabáljuk el!!! Jún.4.-én lesz a vásár, majd kiderül, hogy megveszik-e a dolgaimat... olyan izgatott vagyok.... :))) Majd beszámolok a fejleményekről!!!

      Törlés
  3. Tényleg nagyon cukik a kulcstartók!
    A humbugod is jól sikerült!

    Sok sikert a vásárra! Bár szerintem, nincs miért izgulni ;)

    VálaszTörlés
  4. jaj nagyon szépek a kulcstartók!Ügye milyen aranyos a hambug is? aranyos a neve is meg maga a kis "kütyű "... persze a mintájával együtt.Hamarosan a levendula illat lesz...Oda is sok apróság kell...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyesek a kulcstartóid:) Ötletesek, mutatósak. Gratulálok! Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Itt is köszönöm szépen! Nagyon tetszik a humbug. Az előszobai tükörre akasztva várja a karácsonyt! :)

    VálaszTörlés