Összes oldalmegjelenítés

2013. november 1., péntek

RR-re fel!!!

Újabb RR-re adtam a  fejem... annak ellenére, hogy van egy kendőm , ami még mindig vándorúton van, ( pedig már több mint 1 éve haza kellett volna érkeznie)... Most megint RR-t fogunk varrni, én és 3 hímzős barátnőm.
 De ez most más lesz, hiszen nincs posta miatti stresszelés és költekezés, nincs merev határidő, nincs eltűnt kendő...Megértőek vagyunk és rugalmasak :)))))) Pl. rögtön velem szembe, hiszen már el kellett volna készülni vele, de én elcsúsztam egy kicsit....
 Mivel 4-en vagyunk, így mindannyian évszakos mintát választottunk, hiszen azok 4 blokkosak, ugyebár :)
Egyik minta szebb mint a másik; én egy Dimensions mintát választottam, a Four Seasons Birdcages-t.
Ilyen az első évszak kivarrva, a tavasz.





Ma talizunk a lányokkal, át is tudom adni! Alig várom, hogy hazajöjjön készen!!!

                                         *******************************************

A bohócomat még a kalitka előtt befejeztem, ilyen lett teljesen készen, már csak keretre vár. De a keretező, akihez járunk, most költözés alatt áll, és jelenleg nem vesz fel munkát. De annyira szépen dolgozik, hogy inkább kivárom, de nem viszem máshoz. 


 ********************************************

És hogy most mit fogok csinálni???

Elkezdem a Titanic-készletemet. Nem szabok neki határidőt, mert marha nagy kép ( 61ezer öltés...) majd egyszercsak kész lesz. 
Közben varrni fogom az RR-eket, illetve karácsony is közeleg, vannak olyan emberkék, akiknek hímezni szeretnék valami apróságot... 




8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a bohócod, és az RR mintád is.Én nem vagyok teljesen tisztába az RR-el. ha jól értelmezem: 4 kendő készül, a Tiedhez Te adod a vásznat és a mintákat. Ha rávarrtad a saját részletedet, akkor tovább adod a mintákkal együtt. Mire visszaér Hozzád, addigra mindenkinek lesz egy ilyen kendője?
    Ez a minta nagyon tetszik nekem, gondolom a többi is ugyanilyen szép, elküldenéd nekem ezeket a mintákat?
    A Titanichoz erőt, kitartás kívánok, kíváncsian várom:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Évi, Mindenki választott egy mintát, amin négy blokk van. MIndenki egyet varr, utána továbbküldi. A végén mindenkinek hazaér a sajátja, és mindenki varrt mindenkinek!
      Van olyan RR, ahol mindenki ugyanazt varrja, de van az ún. freestyle rr, ahol mndenki magának választ egyet, A miént az utóbbi, majd folyamatosan mutatom, hogy mit varrtam a másik 3 lánynak. A canadahun oldalon folyamatosan indulnak RR-ek, amikhez lehet csatlakozni. Ha esetleg szeretnél... vagy indíthattok egy kört a szolnoki lányokkal, úgy tudom, össze szoktatok járni. Lehet akárhány fővel csinálni, bár az alapvetően 12 fősek szoktak lenni az RR-csapatok!
      Ha bármi kérdésed van még, szívesen válaszolok!! mintát e-mail-en küldtem! Szép napot!!!!

      Törlés
  2. Gyönyörű szép tavaszi , madaras minta:) Nem ismerem a teljes mintát még sosem láttam, de nagyon kíváncsian várom a további évszakokat!
    Titanic-készlet, majd elkészül egyszer:) méltó dísze lesz az otthonodnak!

    VálaszTörlés
  3. Bájos kis mintát választottál! Aprólékosan, munkásan szép :)
    A bohócod pedig fantasztikus! Nem csodálom, hogy vársz, méltó módon kell bekeretezni! :)
    Kíváncsian várom a Tit-Anikos fotókat! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mind a két műved! Én is kíváncsi vagyok a többi évszakra is, nem rémlik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a bohócod és az RR is. Nagyon várom már, hogy megnézhessem élőben.

    VálaszTörlés
  6. :) Nagyon szépek! Szép mintákat választottunk, és olyan jó érzés várni őket, hogy sorra eljusson hozzám is mind, mert szeretném már hímezni őket. :)

    VálaszTörlés