Összes oldalmegjelenítés

2013. február 11., hétfő

Tigris újratöltve!

Megpróbáltam rendet csinálni a hímzős szekrénykémben, persze, reménytelen az egész... :))) Kezdem teljesen kinőni , mondtam is a páromnak, hogy költözzünk át a nappaliba, és a hálóból hadd csináljak hímzős-szobát....:)))
A dobozkám alján rátaláltam erre a Dimension készletre. Még 2009-ben vettem, mikor elkezdtem xszemezni, és nagy vehemenciával ki is varrtam  a felső részen lévő, zöld leveleket... Aztán félreraktam, és szinte el is feledkeztem róla...
Most elővettem, és magam is meglepődtem, hogy milyen szívesen varrom, a hétvégén kivarrtam a tigris fejének kb. a felét.



Az tuti, hogy mostmár nem venném meg, de ha már megvan,az enyém,  akkor azért megcsinálom, nem csúnya kép, lesz helye valahol ... Úgy érzem, hamar készen lesz. ( ha félre nem teszem megint 3-4 évre ;)


                                            ***************************************

Készült még egy virágos kulcstartó, ezúttal Sziszinek, leendő sógornőmnek. Hátuljára varrtam párat az új gombjaimból! Gyorsan kész van, és nagyon ari!!!!




Kihímeztem Leki- Rita mintáját is, de azt majd akkor mutatom, ha rákerül a dobozra, amire szánom.
Jó hímezgetést mindenkinek!!!

12 megjegyzés:

  1. Úristen! Az a tigris gyönyörű lesz készen! :)

    VálaszTörlés
  2. A kis mütyür aranyos ..De a tigris......... feketére! Gratulálok és várom hogy kész legyen... Gyönyörű lesz.

    VálaszTörlés
  3. Kulcstartó hálás és haladós kis meglepetés.
    Ízlésünk formálódik, átalakul az évek folyamán. Például nekem sem tetszenek már a régen hímzett képeim persze azért van aminek még mindig örülök, hogy elkészítettem mindig jönnek újabb szerelmek (hímzés terén)
    Tapasztalatom szerint a férfiak jobban bejönnek az ilyen állatos hímzések mint a "nőcisek" lepd meg a párod a tigrises képpel, hidd el örülni fog:))

    VálaszTörlés
  4. Hűűű, nagyon klassz a tigris! Tetszik, hogy fekete alapra kell hímezni, bár tudom, ez nem könnyű.
    A kulcstartó is aranyos darab! :)

    VálaszTörlés
  5. óóó de jó az a kulcstartó! én sajnálnám befogni használatra:)

    VálaszTörlés
  6. Megnézegettem a munkáidat, minden túlzás nélkül csak annyit tudok írni, hogy csodaszépek:)

    VálaszTörlés
  7. Tigris - minden elismerem
    A kis virág annyira aranyos, és a gombokkal tünemény.

    VálaszTörlés
  8. Wow... a tigris... sok erőt, kitartást hozzá!
    A párnácska édi lett! :)))

    VálaszTörlés
  9. Elképzeltem táskának. Tigrismintás anyagot lehet kapni? Biztos. Ha máshol nem az Alle bevásárlóközpont kreatív osztályán az első emeleten. Mostanában készülök oda. Megnézzem? Te tudsz géppel varrni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképesztő vagy, Bea!!!!!!!!!! Nekem eszembe sem jutott ilyesmi, de nagyon tetszik az ötlet!!! Legyen táska!!!
      Ha megnéznéd, hogy lehet-e kapni ott, megköszönöm!!!
      Sajnos, nagyon ügyetlen vagyok géppel varrásban, táskát tuti nem tudok varrni, majd valakivel megvarratom!

      Törlés
  10. Jaj, ezért a tigrisért odavagyok teljesen!

    VálaszTörlés
  11. Hú, hány olyan dolgom van nekem is, amit most már tuti nem vennék meg:-D

    Jó lesz ez a tifris, de a szemedre vigyázz! Nagyon vacak sötétre hímezni.

    VálaszTörlés