Összes oldalmegjelenítés

2012. november 26., hétfő

MUK

MUK- azaz Megint Újat Kezdek..... :)
Nem csak úgy mondtam, hogy imádom a Lizzie Kate- féle Stamp-naptárat. Hétvégén meg is varrtam a januárt. A február sem sokat fog váratni magára.....:) Olyan jó minta, lehet tv-zés közben, fél szemmel csinálni.

Nem úgy mint a Thea- cseresznyevirágokat....
KI FOGOM VARRNI- KI FOGOM VARRNI- KI FOGOM VARRNI.......
Már csak azért is, mert a páromtól kaptam névnapomra, és párszor rákérdezett, mielőtt kiadott érte 15 ezret, hogy BIZTOS EZ TETSZIK??? ....
Nem a tetszéssel van gond, de 3-5, max. 10 öltés után fonalcsere.... ezt úgy utálom benne....
Azért varrtam rá megint két levelet a múlt héten, de azt egyáltalán nem ígérem, hogy februárra kész lesz.  Mivel itt ugyebár feb.14-ét találtam ki határidőnek.


 A határidőről  jut eszembe a TITANIC!!!!
Dec.11-én, itt Csepelen a Radnóti művházba Titanic-előadást tart az Explorer Magazin főszerkesztője, Dr. Elter Tamás. ( aki - nem mellesleg- készül lemerülni a roncsokhoz!!!)
Nagyon várom már, nem tudom hogy milyen lesz, de mindenképpen beszámolok majd róla.

 És akkor mutatok egy kis szösszenetet...
A karácsonyi ajándékot becsomagoltam, és nézzétek, milyen szalagot találtam!!!!! Olyan mintha keresztszemezve lenne rá!!


4 megjegyzés:

  1. Ez nem ér! A LK-Stamp-ot én is tervezem ezer éve... ! ... és a csomagolás tök jó, de nem látszik, ami benne van!!! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!
      Nem hiába nem látszik ami benne van.... dec. 8-án kiderül minden ;)

      Törlés
  2. De szuper szalagot találtál, de a gomb is nagyon tuti rajta! Remélem neked is sok örömöd telik az LK naptár hímzésében, én nagyon szerettem hímezni.

    VálaszTörlés
  3. Ennek én is nekiláttam. 3 hónapom van készen. Remélem te kitartóbb leszel mint én, mert annyira jó egyébként hímezni!
    Azért tényleg ne add fel a cseresznyevirágot!

    VálaszTörlés