Összes oldalmegjelenítés

2012. július 31., kedd

Varrtam, fűztem..

Megosztottam veletek itt a blogban, hogy milyen szép ajándékokat kaptam Netty-től és Caris-tól, mikor Debrecenbe jártam.
Én nem tudtam akkor mindenkinek sk-ajándékot vinni, így csak egy-egy pici, szerencsehozó kiselefántot adtam át a lányoknak.
Majd persze mikor hazajöttem, rögtön elkezdtem gondolkodni, hogy mivel háláljam meg az ajándékaikat.
Mivel mindketten gyöngyöznek is a hímzés mellett, ezért fűzni akartam valamit.
Sosem fűztem gyöngyöt, így csak valami egyszerű, elronthatatlan dolognak fogtam neki.
Lehet kapni kis készleteket, amibe minden hozzávaló benne van (pont, mint a hímzésnél)
Ilyet fűztem nekik, meg varrtam egy-egy illatpárnát.
Azt írták, örülnek nekik....
(ja, amúgy ma megint megnéztem a kiállítást:)))))))) mivel muszáj voltam bevinni a telefonom a camponába, így  ha már ott jártam, nem hagyhattam ki..!!!!! ) 
Netty-é

Caris-é

3 megjegyzés:

  1. Igen, nagyon aranyos és kedves dolog volt Tőled !!!!
    Itt is köszönöm! Nagyon szépségesek és használatban is lesznek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek lettek, ügyes vagy

    VálaszTörlés